Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

price is now 30$ , If you think this is too high still, feel free to ask me prices, I'll think about them.

Edited by apolo
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

scammer btw, stop responding after payment. Dont trade if his paypal show up as name "Léo Lécluse"

Edited by liemak
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, liemak said:

scammer btw, stop responding after payment. Dont trade if his paypal show up as name "Léo Lécluse"

ill boost ur account for u for free msg me on discord if ur interested Cyrillus#5099

Link to post
Share on other sites
On 5/29/2022 at 7:35 AM, Cyrillus501 said:

ill boost ur account for u for free msg me on discord if ur interested Cyrillus#5099

dont do this lmao

Link to post
Share on other sites
On 5/29/2022 at 3:50 AM, liemak said:

scammer btw, stop responding after payment. Dont trade if his paypal show up as name "Léo Lécluse"

If you plan to buy from someone with 0 rep, no connections to anyone who does have rep in this community (Maple, Assist Games or Natsumi) prepare your money to be stolen lol

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Gex1e said:

If you plan to buy from someone with 0 rep, no connections to anyone who does have rep in this community (Maple, Assist Games or Natsumi) prepare your money to be stolen lol

Yeah I know it was a risk. But was kinda desperate since hard to find people selling osu accounts for cheap prices.

Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, liemak said:

Yeah I know it was a risk. But was kinda desperate since hard to find people selling osu accounts for cheap prices.

there are no good accounts for <30-50$ unless its a 6 digit or 5 digit with 15k pc

 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Gex1e said:

there are no good accounts for <30-50$ unless its a 6 digit or 5 digit with 15k pc

 

yeah I dont care too much about digit, only want +10k PC

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...